Cristiano Ronaldo: "Att spela för det bästa laget i världen är inte lätt"


Crsitiano Ronaldo diskuterade lagets nuvarande situation, och VM med över ett dussin reportrar från hela världen.

ronaldo


La Liga:

"Vi är fortfarande vid liv i ligan. Det kommer att bli svårt att vinna, men det är inte omöjligt. Jag tror att vi kan göra det. Att spela för det bästa laget i världen är inte lätt, men det är en utmaning som jag är beredd att acceptera. Jag hoppas kunna utföra många saker här."

Tränaren & Lagkamraterna:
"Vi är mycket nöjda med tränaren. Jag är också nöjd med mina lagkamrater. Jag vill inte spela med några andra än de, fastän det finns många duktiga spelare där ute.

VM:
"Portugal måste verkligen förbereda sig inför VM. Vi har självförtroende, och jag kan inte vänta tills det startar. Det kommer att bli svårt, men inte omöjligt."

Personliga egenskaper:
"Jag föddes med de egenskaper jag har, men jag tränar mycket hårt, eftersom jag vill alltid bli bättre. Det är inte bra om du har vissa bra egenskaper, men tränar inte.

Usain Bolt:
"Jag är säker på att jag skulle slå honom i ett race (skratt)"

Skriv en kommentar