Cristiano Ronaldo: "Jag älskar att vara mig"

Real Madrid anfallaren är övertygad om att hans lag kommer inte förlora mot Barcelona i El Clasico nästa vecka.
ronaldo people

Ödmjukhet är inte en av hans dygder, men ingen tvivlar på Cristiano Ronaldo. Real Madrid-stjärnan berättade i ett tv-program att han älskar att vara sig själv. Den portugisiska anfallaren hoppas på att "marängerna" vinner nästa vecka i el clasico mot Barcelona.

"Jag älskar att vara Cristiano Ronaldo" säger han. "Jag är övertygad om att vi kommer att vinna matchen mot Barcelona i Bernabeu och att vi även kommer att vinna ligan" säger CR9, som också drömmer om att möta Spanien i VM 2010.

"Jag är inte rädd för Spanien, men jag erkänner att de är en av de största favoriterna att vinna VM" säger Ronaldo, som skulle så gärna vilja möta sina kolleger i Real Madrid, i Sydafrika. "Jag skulle särskilt vilja möta Brasiliens Kaka".

Skriv en kommentar