Cristiano Ronaldo: "Vi kan vinna ligan"

Cristiano Ronaldo pratade om ligan, Pellegrini, lagkamraten Kaká och omden avlidne Juan Antonio Samaranch.
CR9

"Vi är i en position, som är bättre än den föregående veckan. Det finns fem matcher kvar och jag hoppas att vi kommer vinna ligan. Hela laget tror att det är möjligt."

"Vår prioritet är att vinna och vara fokuserade på varje kvarstående match. Vi tänker inte på en eventuell titel fest. Jag blir glad om vi vinner. Jag är mycket glad över Pellegrinis arbete. Vi respekterar honom, eftersom han hjälper oss mycket."

"Jag tror att Kaká mår bra. han återhämtar sig bra och ligger praktiskt till, i samma takt som resten av oss. Han är mycket professionell."

"Det är en svår tid för Juan Antonio Samaranchs familj. de har mitt fulla stöd. Detta är den tid som de måste stå och vara tillsammans. Vi har förlorat en mycket viktig person i idrottsvärlden."

Kommentarer

Hala Madrid !

2010-04-22 - 13:46:46
Skriv om Kakás födelsedag !

REAL MADRID

2010-04-22 - 13:56:42
Jävligt bra blogg!!!!!!!!!!!

Hur många unika läsare?

Skriv en kommentar