Kaká: "Ett enda poäng, är inte så mycket"

Kaká pratade med media idag, på morgonen. Spelaren sa att han var nöjd med det mål han gjorde i lördags. Kaká tror också att Osasuna kommer bli ett tufft lag att slå.
Kaká

"Jag är mycket nöjd med målet jag gjorde, och för att jag hade en viktig roll i matchen. Varje kvarstående match kommer att bli intensiv, eftersom det alltid finns något som står på spel, för varenda lag, i slutet av ligan. Det gör Osasuna till ett farligt lag. Vi ser matchen mot Osasuna, som om den vore vår sista match. Det kommer att bli en viktig och avgörande match" säger den brasilianska mittfältaren.

"Vi har bra odds att vinna La Liga. Detta lag tror att de kan vinna titeln. Ett enda poäng, är inte så mycket, och vi litar på att vi kan gå förbi Barcelona, genom att vinna våra sista fyra matcher."

"Jag mår mycket bättre. Jag arbetar hårt för att komma i bättre form. Jag har lidit mycket av skador sedan jag kom, men jag vill göra fansen glada."

"Jag hoppas att Raul och Van der Vaart återhämtar sig så snart som möjligt. Jag hoppas också att Raul stannar kvar i Real Madrid, eftersom han är en viktig spelare för det här laget. Han måste vara den som bestämmer över sin egen framtid."

Skriv en kommentar