Kaká och Raul är väldigt nöjda över sina mål, som gav Real Madrid en seger (2-1)


Raul hade missat tio dagar och Kaká har missat 44 dagar, men de två som var skadade, var de enda som gjorde mål och gav Real Madrid en seger.

Kaká ;)

Kaká
"Jag har äntligen gjort ett mål igen, vilket är viktigt både för Real Madrid och mig själv. Jag är mycket glad. Jag hade väntat på en match som denna väldigt länge. Jag ägnade mitt mål för alla de som har hjälpt mig."

"Mitt mål var det bästa svar jag hade för alla dem som kritiserade mig om mina prestationer på planen. Jag ber om att Real Madrid fansen inte ifrågsätter min skada."

Raul:
"Att spela här är alltid speciellt för mig. Jag blev skadad på en match innan jag gjorde mål, men allt som betyder något är att laget behåller sin konkurrenskraft och är fortfarande med om en ligatitel."

"Vi är mycket nöjda med att vinna. Vi visade att vi vet hur det är att lida. Att vinna och fortfarande vara med i titel jakten var allt som betydde något."

Kommentarer

kakáfaaaan!

2010-04-25 - 11:32:58
In your face alla ni som inte trodde på Kaká!!

realmadridfan

2010-04-25 - 12:30:32
kaka är ju bääääääääst!<3

madridista

2010-04-25 - 13:10:34
ja tror att alla madrid fan trodde på kaka..om zidane hade full stöd för hnm,bör madrid fan oxo ha det lr?

Skriv en kommentar