Karim Benzema: "Jag vet att kan göra mycket bättre ifrån mig"


Karim Benzema förnekade rykten om hans eventuella avgång från Real Madrid i slutet av säsongen.
"Jag har inte tecknat ett kontrakt med Madrid för att gå till en annan klubb strax efter och jag vill nå framgång här" säger han i en intervju med den franska kanalen TF1.
Benzema

"Jag kan bättre" börjar Karim Benzema säga..

"Folk tycker om att uppfinna historier, nya klubbar. Även jag läste att det stod att jag ville tillbaka till Lyon. Jag fokuserar på det här laget just nu, som är en av de största klubbarna i världen och jag vill lyckas här" sa han.

"Jag gjorde en bra start på säsongen men nu har jag inte haft möjlighet att göra bra ifrån mig eftersom jag hade en skada. Jag hade en hel del problem under matcherna: ankeln och ryggvärk. Men jag har lärt mig av erfarenhet. Jag kan inte säga att jag är jätte glad, eftersom jag vet att kan göra mycket bättre".

När man pratar om VM säger anfallaren: "Jag är inte rädd, jag tänker inte så mycket på sådana saker. Från min barndom drömde jag om att få spela i VM och delta i matcher."

Skriv en kommentar