Fernando Gago: "Jag stannar i Real Madrid"

Gago tror att han kommer få speltid under den kommande säsongen.
Fernando Gago

Fernando Gago
har sagt att han inte kommer lämna Real Madrid i sommar, efter att ha haft ett samtal med Jose Mourinho och Jorge Valdano.

Man förväntar sig inte att den argentinska mittfältaren kommer ha en viktig roll under den portugisiska tränaren, men han är glad över att stanna och kämpa för sin plats på Santiago Bernabeu.

"Jag stannar i Real Madrid i år" förklarade han, enligt Ole. "Jag pratade med Valdano och Mourinho och sa att jag inte ville lämna."

"Jag är mycket bekväm här. Vissa kommer gå, men jag kommer stanna."

Kommentarer

Anonym

2010-08-20 - 16:31:29
neeej

Anonym

2010-08-20 - 17:43:22
Jag tycker Gago är så himla usel så jag skulle bli så lycklig om han lämnade Real Madrid!!!!

hala madrid

2010-08-20 - 20:26:58
håller inte med dom två ovan..hitta en spelare som kämpar mer för laget, och sen är han inte så jävla dålig i passningsspelet som många vill få det till..

gago

2010-08-20 - 22:24:00
fattar inte att folk inte gillar han allt han ger för laget. och dom flesta inte uppskattar han. spela han på rätt sätt och det kommer bli underverk

Skriv en kommentar