(Gammal nyhet) | Sergio Canales: "Jag kommer aldrig glömma min Real Madrid Debut"


Den unga mittfältaren har gjorde sin första framträdande för Real Madrid i matchen mot Club America.
Sergio Canales

Den unga mittfältaren, Sergio Canales, var en av stjärnspelarna i EM (under-19) i sommar och den 19-åriga offensiva mittfältaren gjorde sin debut för Real Madrid i onsdags förra veckan.

Canales var en av Los Blancos viktigaste spelare i deras 3-2 vinst mot den mexikanska klubben America.

"Det är en dröm att kunna debutera med Real Madrid" sa Canales till Real Madrids officiella hemsida.

"Jag kan inte vänta med att fortsätta utveckla mig och arbeta för denna klubb. Ärligt talat, tänkte jag inte på hur min första match skulle se ut, men allt gick bra och att göra mål gjorde det oförglömligt."

Skriv en kommentar