Gonzalo Higuain: "Det spelar ingen roll vilket nummer en anfallare bär på ryggen"


Gonzalo Higuain verkade mycket motiverad och optimistisk under måndagens presskonferens.
Gonzalo Higuain

"Det spelar ingen roll vilket nummer en anfallare bär på ryggen. Det som spelar någon roll är hur många mål han gör. Jag ska fortsätta bära mitt nummer eftersom jag är förtjust i det och jag har spelat bra samtidigt som jag bär det. Nummer spelar ingen roll."

"Raul har hjälpt mig mycket och han är en Real Madrid legend. Jag är mycket tacksam, men han bestämde sig för att börja på ett nytt äventyr i Tyskland och jag hoppas att det går bra för honom."

"Mourinho är en vinnare. Han har vunnit allt man kan vinna och vi hoppas att han gör likadant med Real Madrid."

"Alla boll-arbete vi gör, gör träningarna mycket trevligare. Det är viktigt att vi har kontat med bollen."

Kommentarer

Anonym

2010-08-03 - 00:52:08
Håller med higuain :D

ahmed

2010-08-03 - 01:42:45
ellerhur,det är bara nån jävla nummer så man ska veta vem som är vem.man får inte tur av följande nummer

Skriv en kommentar