Karim Benzema: "Jag är övertygad om att jag kommer göra en hel del mål"


Karim Benzema förklarar hur han känner inför den nya säsongen.
Karim Benzema

Karim Benzema
svarade på frågor från pressen idag och diskuterade hur han känner inför den nya säsongen.

"Jag har glömt bort allt som hände förra året. Jag är övertygad om att jag kommer göra en hel del mål.
Jag är jätte stark och kommer arbeta hårt för att hjälpa mitt lag att vinna titlar."

"Mourinho är en bra tränare. Han talar med mig på en regelbunden basis, vilket är något jag uppskattar."

"Förra säsongen var mycket svår för mig eftersom det var första gången jag spelade utanför mitt eget land. Min familj och jag är nu mycket mer vana vid staden."

"Real Madrid är ett bra lag. Just nu är jag och Higuain de enda riktiga anfallarna. Andra som vill ansluta sig med oss kommer tas emot väl."

"Vi kommer att sakna Kaká när han är borta. Han är en otrolig spelare och vi hoppas han kommer tilbaka snart."

Kommentarer

RMA

2010-08-16 - 17:06:08
Hoppas det stämmer så kan vi kanske köra så här



Casillas



S.Ramos Pepe Ricardo Carvalho Marcelo/Ny



Kaka X.Alonso Özil



Higuain Benzema Ronaldo

Anonym

2010-08-16 - 17:31:08
du som har den här bloggen...... aså respekt till deeeeeej! Va borta i helgen kommer tillbaka kollar bloggen och det finns masssssa nya nyheter!!!!

BÄSTA BLOGGGGGGGEN! KÄRLEK TILL REAL! <3

Skriv en kommentar