Karim Benzema: "Jag vill bevisa att Florentino Perez gjorde rätt med att underteckna mig"


Fransmannen hoppas på en bra säsong, och vill visa Florentino Perez att han var värd pengarna de satsade på honom.
Karim Benzema

Karim Benzema
pratade om hans förhoppningar och ambitioner för denna säsong i en intervju med AS.

"Snart kommer jag få en chans att visa vem jag verkligen är. Jag vet att jag kommer få chanser och jag kommer utnyttja dem väl. Två av anfallarna, tävlar om en plats i startelvan och vi båda är målgörare. Det är fortfarande många tävlingar och jag längtar till att få spela."

"Mourinho hjälper mig med att korrigera mina misstag. Han tvingar en att koncentrera sig 100%. Han säger vad han tycker om jag inte spelar så intensivt som han vill att jag ska spela. Jag måste ge mitt allt i alla matcher."

"Florentino Perez är en härlig man. Han är fantatisk med mig och min familj. Jag är skyldig honom en tjänst. Jag vill bevisa för alla, och speciellt Florentino, att de inte har gjort ett misstag med (att underteckna) mig. Han säger att han tror på mig och jag kommer betala tillbaka för hans förtroende för mig på planen."

Kommentarer

ahmed8

2010-08-29 - 16:57:32
Tror Benzema, Kaká o Di Maria gör en fantastisk säsong. Kaká kmr ha lite svårt med att återhämta sig men sedan kmr han kma igång bra och göra många assister. Benzema kmr göra många mål och kmr vara en av de som tävlar om skytteligan. Di Maria kmr ha en säsong med många mål och dribblingar , Ronaldo kmr ha en otrolig säsong som vanligt :))

Skriv en kommentar