Real Madrids Kaká: "Jag led av att inte vara mig själv förra säsongen"


Kaká ville bara vara Kaká...
Kaká

Real Madrid
s brasilianska mittfältare, Kaká, pratade med Marca efter sin knäoperation för att diskutera förra säsongen och sin skada. Den brasilianska stjärnan ser ut att inte kunna spela i fyra månader och förnekade att han någonsin ville utsätta sin karriär i fara.

När han återvänder vill han återbetala fansen för deras stöd under denna tid och visa dem den verkliga Kaká, som vi fick se i brassens före detta klubb, AC Milan.

"Jag led eftersom jag inte kunde bevisa vem den verkliga Kaká är. Jag spelade infiltrerat fotboll för att hjälpa Real Madrid och mitt lag" sa Kaká.

"Jag är inte oansvarig, jag lade inte min karriär på spel."

Kaká sa också att hans främsta mål denna säsong är att vinna titlar med Real Madrid och ge fansen tillbaka all den kärlek de ger honom.

Kommentarer

Anonym

2010-08-13 - 15:54:54
vilken kanal vissar dem matchen bayer muchen vs real madrid ?????

ahmed8

2010-08-14 - 22:22:18
Kung Kaká <33333 ;)

Skriv en kommentar