Romelu Lukakus agent: "Lukaku är för ung för att spela för en så stor klubb som Real Madrid"


Lukakus agent tror inte den belgiska stjärnan kommer flytta till Real Madrid just nu.
Lukaku

Romelu Lukaku
s agent, Christophe Henrotay, har nyligen haft en intervju med 7sur7, där han bekräftade att de har haft kontakt med Real Madrid angående Lukaku.

"Ja, det är sant. Vi har haft kontakt med Real Madrid" sa Henrotay.

"Jag har personligen träffat Real Madrids tjänstemän angående en flytt för Lukaku."

"Dock, finns det andra klubbar som är intresserade av min klient också, såsom Barcelona, Liverpool och Bayern München."

"Det innebär inte att min klient kommer lämna för Real Madrid nu. Vi måste vänta och se om Anderlecht når Champions League eller inte."

"Jag tycker att Lukaku är för ung för att spela för en så stor klubb som Real Madrid nu. Hans pappa håller med mig om denna punkt."

Lukakus pappa gick då in i samtalet och sa: "Vi känner oss mycket stolta över att en klubb så stor som Real Madrid och en tränare som Jose Mourinho är intresserade av min son."

"Men Romelu vet att han måste klara av sina studier först. Efter det kan man börja förhandla om honom."

Kommentarer

Anonym

2010-08-12 - 18:11:24
smart familj

MarkusMadrid

2010-08-12 - 20:12:48
Vi borde köpa honom och sedan låna ut honom till Anderlecht i 2 år.

ahmed

2010-08-12 - 20:29:17
håller med markusmadrid,då betyder det att han e upptagen

Skriv en kommentar