Svar del 2

Okej, här är svaren på alla andra frågor. Imorgon kommer jag skriva alla nyheter (även om de är gamla) som jag inte har skrivit på bloggen när jag åkte utomlands. Men det kommer också finnas nya nyheter också såklart! ;)

hur tror du real madrid kommer prestrera mot Barcelona iår?
Kommer er backar/försvarare klara av Messi"den otroliga" -.- .?
Och Thiago kommer säkert inte gå till Real men tror du Mourinho kommer sluta eller ge upp och satsa på en annan försvare?

Svar: Jag tror att Real Madrid kommer vinna åtminstone en El Clasico match + att vi kommer vinna ligan! ;D
Jag tror inte Mourinho håller koll på någon annan försvarare. Den han är mest intresserad av just nu är Thaigo Silva. Jag tror inte Mourinho kommer ge upp Silva..

Hur länge kommer du att vara borta?
Hur många besökare har bloggen per dag/månad?

Svar: Jag var borta i en vecka ;)
Per dag får jag omkring 600 besökare ;) Så hur mycket blir det på en månad? :P

Kommer Ronaldo och Higuaín få nya nummer?

Svar: Ronaldo har bytt till nummer 7 (Benzema har nummer 9 nu). Och Higuian vill inte byta nummer. Han vill behålla sitt nuvarande nummer (20).

Vilka värvningar ser du helst att Real Madrid ska göra? :D

Svar: Inga fler mittfältare. Tycker att Real ska fokusera på att värva försvarare. Jag hoppas på Thiago Silva. Och om jag ska vara ärlig, så tycker jag att det var onödigt att köpa Sergio Canales. Tycker att han ska lånas ut för vi har redan Kaká och Van der Vaart. Tycker synd om de inte kommer spela så mycket nu när de både behöver spela mycket (Kaká är 28 och Van der Vaart är 27 år).

Hur många mål tror du ronaldo gör den här säsongen om han inte är skadad???
din startelva???

Svar: Om Ronaldo inte kommer spela som anfallare, tror jag inte han kommer göra så många mål. Spelar han som anfallare, tror jag han kommer göra 30 mål! :D

vilka i real kan INTE SPANSKA??

Svar: Sami Khedira kan inte spanska, han kan några ord, men han har ju precis flyttat till Real Madrid. Benzema kan spanska, men inte så mycket.

vad har du för känslor för barcelona? hat?
Svar: Inte direkt hat. Jag ”gillar inte” Barcelona så mycket. Jag tycker att de är fantastisk bra och har förtjänat att vinna La Liga alla de gånger de har vunnit den. Men eftersom jag är ett Real Madrid fan, så gillar jag inte Barcelona så mycket. Det är som Premier League klubbarna. Chelsea gillar inte Manchester United, United gillar inte Chelsea och City m.m. Samma sak med Serie A klubbarna. Inter gillar inte Roma, Milan gillar inte Inter m.m.

varför inte starta någon slags chatt/"chat box"

Svar: Ska försöka fixa en! ;D

1. vilka två spelare är dina favoriter i Real Madrid?
SVAR: Som jag skrev tidigare : Jag gillar alla Real Madrid spelarna! ;D
2. Hur många syskon har du?
SVAR: Haha, tänk om jag inte har några syskon? :P
3. Är du svensk?
SVAR: Halv svensk. ;)
4. hur gammal är du ?

SVAR: no comments.
5. Stör du dig på dina läsare ibland?

SVAR: haha nej då.
6. hur är du som person
?
SVAR:
7. är du lång/kort?

SVAR: Lång ;) (men inte jätte lång)

Kommentarer

Anonym

2010-08-10 - 20:50:40
känner inte heller så mycket hat mot barcelona, och ja dom har förtjänat sina ligatitlar, men inte förra säsongen.

Förra säsongen avgjordes i princip av att xavi filmat till sig en straff mot depor, och första el clasicot där real var bättre och med en ronaldo i matchform hade gjort 1 mål.

Anonym

2010-08-10 - 22:01:35
svara på alla frågor.som hur gammal är du?

Skriv en kommentar