Dani Alves: "Om Jose Mourinho skulle ge sig själv 11 av 10, borde Barcelona få 12 av 10"


Den brasilianska högerbacken Dani Alves säger att Barcelona är ett poäng bättre än Jose Mourinho.
Dani Alves

Daniel Alves
har svarat på Jose Mourinhos uttalande, genom att säga att om portugisen skulle ge sig själv 11 av 10 möjliga poäng, så är Barcelona bättre med ett poäng.

Barcelonas back Dani Alves har svarat uppkäftigt på Jose Mourinhos senaste uttlanade, och hävdade att om portugisen skulle ge sig själv 11 av 10 möjliga poäng för vad han har åstadkommit detta år, då borde Barcelona få 12 av 10.

När Mourinho fick frågan om hur han kände att det har gått för honom år 2010 sa Real Madrid tränaren att han kände sig väldigt nöjd med det som han har åstadkommit.

Men den brasilianska Barcelona försvararen svarade på Mourinhos uttalande i en intervju med AS och sa: "Enligt mig, skulle jag ge vårt lag 12 (poäng). Dock har jag respekt för Mourinho. "

"Jag skulle vilja fortsätta (att spela för Barcelona) och inte lämna klubben. Det har kostat mig så mycket ansträngningar för att komma hit, och om vi (han och Barca) inte kommer överens, kommer ingenting att hända. Jag kommer att njuta av tiden jag har med denna klubb, och jag kommer att vara lika proffesionell som alltid."

Kommentarer

Anonym

2010-12-20 - 16:55:35
vem tror du at du är din jävla flademus måste alla kommentera det real säger !

Anonym

2010-12-20 - 16:59:59
Hahaha om Barca ska ha 12 av 10 så kanske de skulle gjort något bättre än mou? Men tog Barca trippeln förra? Nä, just de.

Anonym

2010-12-20 - 17:09:45
fuck you dani alves.vem fan tror du är för någon du är sämst på fotboll och sen kommer du och snacka skit om jose mourinho planner hahaha fuck you dani alves

CR7

2010-12-20 - 17:18:27
det är så roligt att varje gång någon i Real säger något så måste en barcelonaspelare direkt kommentera det..

Skriv en kommentar