Esteban Granero: "Mitt mål är att arbeta hårt och att göra allt som tränaren ber mig om"


Esteban Granero känner att han har möjligheten att vara en av lagets startspelare.
Esteban Granero

Real Madrid
s spanska mittfältare Esteban Granero tror att han har möjligheten att bli en regelbunden startspelare för klubben. Den förra Getafe mittfältaren har spelat för Los Blancos i 18 månader, men han har inte fått spela så många minuter.

När man pratade med Granero om hans mål inför år 2011, sa 23-åringen att om han får chansen, skulle han bevisa att han förtjänar att vara en startspela för den spanska huvudstadsklubben och tränaren Jose Mourinho.

"Mitt mål är att jobba hårt för tränaren och att göra allt som tränaren ber mig om. Det är alltid viktigt att avsluta året och njuta av semester perioden bekvämt och med självförtroende" sa Granero.

"Jag tror att jag alltid kan ha en plats i Mourinhos sida, men det är han som är ansvarig för laget."

Skriv en kommentar