Mourinho: "Arbeloa kommer att starta mot Zaragoza och ersätta Ramos"

Real Madrids tränaren har medgett att Alvaro Arbeloa kommer att starta idag, men han vägrade säga om Karim Benzema kommer att finnas med i startelvan.
Alvaro Arbeloa
Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har bekräftat att backen Alvaro Arbeloa kommer att ersätta högerbacken Sergio Ramos under kvällens match mot Real Zaragoza på La Romareda.

Förstahandsvalet Sergio Ramos led av en knäskada under gårdagens träning, vilket har gett Arbeloa möjligheten att spela istället för 24 åringen. Igår bekräftade den portugisiska tränaren att den förra Liverpool försvararen kommer att få chansen att spela idag.

"Jag är en tränare, och jag tränar spelarna som jag kan använda. Arbeloa kommer att starta, han kommer att ersätta Sergio Ramos (som är skadad)."

Men Mourinho vägrade att avslöja om Karim Benzema kommer att starta eller inte, efter fransmannens otroliga hattrick mot Auxerre i Champions League.

"Jag vet inte. Jag har ett problem. Om jag startar med Benzema, har jag ingen anfallare på bänken, men han gjorde tre mål och förtjänar att spela. Jag litar på Morata för framtiden, men inte för nutiden."