Jose Mourinho: "Om jag pratar om domarna kommer jag att bli avstängd nästa match"


Den portugisiska tränaren tyckte att domarna gjorde en dålig insats igår, men han ville inte prata så mycket om det på grund av att han inte vill bli avstängd.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho har pratat om sin frustration under gårdagens 1-0 vinst mot Sevilla. Han avslöjade utan att tveka att domaren gjorde en väldigt dålig insats.

"Domarna gjorde 13 väldigt seriösa misstag" sa portugisen till den spanska tidningen AS. "Om jag pratar om dem kommer jag att bli avstängd i nästa match. Jag är medveten om detta, men mitt lag förtjänade att bli försvarade, men om jag säger vad jag tycker kommer jag att finnas med på framsidan."

"Det som hände förtjänar inte en kommenter, helt enkelt visade mina män en bra show, trots att man saknade en viktig spelare. Efter att ha fått de tre poängen under sådana situationer, måste jag vara mer än glad."

"Det är synd att cupen finns fortfarande (kvar att spela), för att mina spelare förtjänat en semester" avslutade Mourinho.

Kommentarer

Föotbollskanalen euuoppa. TVFOYYR

2010-12-20 - 16:50:26
Håller med. Varenda grej han säger. Avstängd 8 Matcher.Guardiola svär åt domarnas mamma. Då får Domarna Sparken.

Anonym

2010-12-22 - 19:45:41
alla är emot real bara för de är bästa laget i världen... säkert!!

Skriv en kommentar