Karim Benzema efter vinsten mot Levante: "Real Madrid kan också göra åtta mål"


Den franska anfallaren, Karim Benzema, var överlycklig efter gårdagens match mot Levante.
Karim Benzema

Real Madrid
s anfallare Karim Benzema säger att det var en underbar känsla att få extatiska applåder från publiken, efter att ha gjort ett hattrick under 8-0 vinsten mot Levante igårkväll.

Den 23-årige fransmannen tror att Los Blancos kan göra lika många mål, som rivalerna Barcelona.

"Det var en väldigt bra match för oss, och efter allt, så gjorde jag tre mål" sa Benzema till Eurosport efter matchen. "Folk ville att vi skulle visa dem vad fotboll är, och vi har visat det nu."

"Real Madrid kan också göra sex, sju eller åtta mål" sa stjärnan, som svarade på Barcelonas 0-8 vinst mot Almeria.

"Jag vet inte om det var min bästa match för Real Madrid, men jag kommer fortsätta att jobba hårt. Jag vill vinna Copa del Rey för att det är en viktig trofé för alla" avslutade Benzema.

Kommentarer

Anonym

2010-12-23 - 13:52:59
Han är faktiskt 23 år gammal. Jag vill tacka han som äger bloggen

Abbe

2010-12-23 - 16:54:24
Fy fan vad bra sagt av honom, "Real Madrid kan också göra sex, sju eller åtta mål" sa stjärnan, som svarade på Barcelonas 0-8 vinst mot Almeria.

jffffffffffföaqfffffffffffffffffjedsgv gksjkjjkgjkfjhejvgd ifjhfajdfkjfgkjd-a
2010-12-25 - 16:42:12
jaaaaaaa

Skriv en kommentar