Legenden Alfredo di Stefano: "Enligt mig är Cristiano Ronaldo bättre än Lionel Messi"


Alfredo di Stefano tycker att Cristiano Ronaldo är bättre än Barcelonas stjärna Lionel Messi.
Cristiano Ronaldo & Alfredo di Stefano

Real Madrid
s legendariska person, Alfredo Di Stefano, har valt Cristiano Ronaldo före Lionel Messi, när han blev tillfrågad vilken spelare som han tycker är världens bästa.

Den förra Blancos spelaren var närvarande i en evenemang i den spanska huvudstaden igårkväll, och när han fick frågan : vilken av de två spelarna som han föredrog, svarade han helt enkelt: "Messi eller Cristiano? Enligt mig är det Cristiano, för att han är med oss, i Real Madrid."

Sedan fortsatte han att prata om lagets kvalité, efter att nya spelare och en ny tränare anlände till klubben i somras.

"Vi har ett bra lag. Vi behöver stablitet och lite självförtroende, men jag är väldigt glad med spelarna som vi har. Vi behöver inte underteckna någon under vinterns transfermarknad. Vi har ett fenomenalt lag."

"Jose Mourinho är verkligen en bra tränare. Laget har uppnått säkerhet, men också effektivitet. Vi måste ha moral, och tro på att vi kan vinna. Vi har väldigt bra spelare, och självklart kan vi vinna Champions League."

Kommentarer

Anonym

2010-12-17 - 18:00:13
ja säger bara never never

Anonym

2010-12-17 - 19:34:47
jag säger bara stick härifrån du ovan för mig ronaldo e bättre än messi på allt det ända som gör messi bra är hans lag kamrater som ger han ytor

diwan

2010-12-17 - 20:53:17
Det är sant att Ronaldo är bättre än Messi asså dvärgen om ni inte förstår :D

Anonym

2010-12-17 - 21:47:06
Diwan, det va nt snällt sagt.

ursäkta, man SKA INTE prata om andras kropp hur det ser ut,specelit nt såå som du ifl.tänkt dig i den här sitvauionen (stav..) tönt?

-------------------------------------------



för mig med ronaldo är mkt bättre än messi, tkr jag ;) kommentera nt min kommentar skriv din egen,tack!

charbel

2010-12-18 - 08:49:37
det är sant ronaldo är bättre än messi :)

D.S

2010-12-18 - 15:42:18
Di Stefano är kung och han ska ha all heder.



Det han har gjort för Real har ingen annan spelare gjort. Vem gjorde mål under dem största matcherna? Vem avgjorde semifinalen i 90minuten?



KUNG DI STEFANO!!!



Nästa Alredo lär dyka upp under 2050-talet.

Skriv en kommentar