Mesut Özil: "Det gör inget att jag blev utbytt, jag har fullt fötroende för vår tränare"


Mesut Özil säger att han förstår varför Jose Mourinho bytte ut honom under El Clasico matchen.
Mesut Özil

Den tyska stjärnan, Mesut Özil, accepterade att bli utbytt under Real Madrids chockande El Clasico mot Barcelona.

Den 22-åriga stjärnan säger att han förstod Jose Mourinhos beslut att byta ut honom. "Jag är okej. Mourinho ville förbättra saker. Jag har fullt förtroende för vår tränare" sa han.

Den unga mittfältaren fick spela 45 minuter under första halvlek, men blev utbytt av Jose Mourinho och fick inte spela under andra halvlek, då rivalerna lyckades göra tre mål till.

Kommentarer

Glena Özil

2010-12-11 - 18:22:47
Asså man kan inte älska en spelare lika mycket som jag älskar MESUT ÖZIL! :(

VILL BARA TRÄFFA HONOM MIN DRÖÖÖÖÖÖM! :'(

Skriv en kommentar