Mourinho: "Jag tycker synd om rivalerna, för att det är svårt att förlora med så många mål"


Real Madrids tränare var glad med lagets hemmavinst mot Levante, men samtidigt tyckte han synd om motståndarna.
Jose Mourinho

Tidigare i veckan rapporterades det att Real Madrids tränare Jose Mourinho inte har en bra relation med generaldirektören Jorge Valdano. Men nu har portugisen förnekat rykten som säger att han inte kommer överens med Valdano.

Portugisen pratade med median efter lagets otroliga 8-0 vinst under gårdagens Copa del Rey match. Men det första han pratade om var relationen med Jorge.

"Jag förnekar att min relation med honom är dålig. I vilket fall som helst, oroar jag mig aldrig om (klubbens) rykte, utan jag vill bara att mitt lag ska vara proffesionella, glada, disciplinerade och engagerade" sa Mourinho.

"Jag är en person som kritiserar saker, jag säger inte ja till allting. I Chelsea var jag glad, men under mina fyra säsonger anlände två personer till klubben, som var oförenliga med mig, så jag lämnade. Men här har jag inga problem med någon.

Sedan fortsatte han att prata om den stora vinsten mot Levante i onsdags. "Det var en chock att folk kunde njuta. Jag tycker synd om rivalerna, för att det är svårt att förlora med så många mål. Jag är glad med hur 2010 har slutat, ett fantastiskt år för mig."

Kommentarer

sadiiq

2010-12-23 - 13:17:00
Han e grym så fuck alla andra özil va bäst igår fuck messi och ronaldo hoppas mou lämnar och kaka kmr tbx

real

2010-12-23 - 14:37:37
Oslagbara på Bernabeu!

Skriv en kommentar