Real Madrids Angel di Maria: "Det finns inga problem i omklädningsrummet"


Real Madrids unga stjärna sa att klubben är förenade och att spelarna kommer bra överens med varandra.
Angel di Maria

Real Madrid
s ytter, Angel di Maria, hävdar att truppen är helt förenade, trots rykten om problem i omklädningsrummet.

Enligt den spanska median har några spelare i klubben, omfattande Iker Casillas och Xabi Alonso, haft problem med den portugisiska superstjärnan Cristiano Ronaldo, på grund av 25-åringens attityd på planen.

Men, när den argentinska anfallaren pratade med median idag, förnekade han några problem inom laget, och sa att spelarna kommer bra överens.

"Vi har en stor grupp, och alla är förenade och glada över att saker fungerar bra för oss. Personligen känner jag mig trygg här och jag är engagerad i mitt spel. Mourinho har gett mig ett bra sjävförtroende" sa Di Maria.

22-åringen passade också på att prata om helgens match mot Sevilla på Santiago Bernabeu. "Det är en väldigt viktig match, och vi har förlorat många matcher (mot dem), men de som får spela måste bevisa att de förtjänar att spela varje gång de får chansen."

Skriv en kommentar