Real Madrids Sergio Ramos angående det röda kortet: "Jag bad om ursäkt till Xavi och Puyol"


Real Madrid kommer att "återhämta sig" från den chockande förlusten mot Barcelona, insisterade Sergio Ramos.
Sergio Ramos

Den spanska försvararen, Sergio Ramos, känner att Real Madrid är på väg tillbaka till La Liga racet.

"Det var en viktig match och laget spelade inte bra, men nu måste vi mer än någonsin visa vår stolthet över att vi är Real Madrid, som har gått igenom svåra tider som denna tidigare, men ändå går vi vidare."

"Vi måste fortsätta att jobba med ett stort ansvar och gratulera Barcelona, som spelade en bra match. Nu är det dags för att förenas, och vi kan fortfarande vinna titlar."

Ramos svarade också på frågor angående det röda kortet som han fick på grund av Messi, och sa att han inte menade att skada argentinaren.

"Jag mår dåligt, jag hade fel när jag antog utmaningen, men det är självklart att jag aldrig skulle gå och spela en match med viljan att skada någon. Jag har aldrig skadat någon. Jag är inte stolt över vad jag gjorde och jag bad om ursäkt till mina spanska lagkamrater, Xavi och Puyol."

Kommentarer

omran

2010-12-02 - 14:58:10
bra ramos att du bad om ursäck i alla fall jag älskar did

Anonym

2010-12-02 - 18:08:33
DET VA JU BRA!

Anonym

2010-12-02 - 18:18:16
Han är så himla snygg man kan ej få nog av honom

Skriv en kommentar