Albiol: "Cristianos mål är det bästa jag sett i mitt liv"


talking talking talking..

Real Madrid-spelaren Raul Albiol, erkände att Cristiano Ronaldos mål är en av de bästa han har sett i sitt liv.
"Det var ett mål som var väldigt trevligt att titta på och jag blev väldigt imponerad", säger han.

Albiol pratade också om konflikten mellan Xabi & Ronaldo: "Xabi bad Cristiano om att få ta straffen, för att han ville göra sitt första mål för Real Madrid. Vi har sett Xabi ta straffar, och han gör det mycket bra. Det var ingenting som hände mellan dom, och Cristiano lät honom ta straffen."
"Ingenting hände" säger han igen.

Slutligen pratar han om Valencia som ligger bra till i ligan: "Valencia gör ett mycket bra jobb och jag är glad för deras skull. Jag har många vänner där och jag växte upp i deras skola. Jag önskar dem all lycka, och jag är mycket glad att de ligger trea i tabellen, och att det går bra för dom. Jag är speciellt glad för David Villas skull, som alltid gör en massa mål."

Skriv en kommentar