Higuaín: "Jag kan inte tänka mig spela för ett annat lag än Real Madrid"


Higuain kommer att förlänga sitt kontrakt fram till 2016, och han känner sig "bekväm" med klubben.

Higuaín vs. Lyon

I mars kommer Higuain sitta ner med Real Madrids tjänsteman för att inleda ett samtal att förnya sitt kontrakt. "Det skulle vara en dröm att bli skyttekung i spanska ligan. Mitt mål är att överträffa antal målen jag gjorde förra säsongen" säger han.

Sedan fortsätter han: "Jag kan inte se mig i någon annan tröja än Real Madrids tröja. Sanningen är att jag är väldigt bekväm här. Jag kan inte tänka mig spela för ett annat lag än Real Madrid"

Samtidigt finns det två drömmar till; den första är seger i Champions League och den andra är seger i spanska ligan.
"De två drömmarna kommer vara väldigt svåra att uppfylla" säger han i en intervju med tidningen Marca.

Skriv en kommentar