Angel di Maria: "Jag har alltid drömt om att få spela för Real Madrid"


Efter två officiella träningar, satte sig Angel Di Maria i "den heta stolen" och pratade med median.
Angel di Maria

"Jag fick ett varmt välkomnande av mina lagkamrater. Jag är mycket motiverad och ivrig att komma till jobbet" sa Angel di Maria enligt Real Madrids officiella hemsida.

"Jag ska ge det här laget allt jag har. Oavsett om jag spelar eller inte är det upp till tränaren, men om jag gör det, hoppas jag kunna använda min fart och intensitet till min fördel. Real Madrid är en stor klubb och det finns mycket press här, men jag ser fram emot att spela."

"Jag har alltid drömt om att få spela för Real Madrid. Jag ville inte ha någon information om andra erbjudanden för att jag var bara intresserad av att spela för det här laget."

"Champions League är den viktigaste tävlingen. Mourinho har redan vunnit den två gånger, vilket kommer att hjälpa oss att vinna den denna säsong."

Kommentarer

ahmed

2010-07-31 - 23:30:37
mou har vunnit cl 3 gånger?

Till Ahmed

2010-07-31 - 23:57:05
Han vann aldrig med Chelsea.

Till Ahmed

2010-07-31 - 23:57:46
Han vann aldrig med Chelsea.

ahmedkaka8

2010-08-01 - 00:05:10
Han har vunnit den i Porto en gång, och i Inter en gång.

Real the first

2010-08-01 - 11:15:11
Cole vill lämna Chelsea – för Real

01 augusti 2010, kl 10:01 Skrivet av Malin Wahlberg Anmäl ! LONDON. Ashley Cole har pratat med Chelseas tränare Carlo Ancelotti om att han vill lämna klubben och flytta till Real Madrid. Han ska ha sagt att han inte klarar av mediesituationen i England efter uppbrottet med Cheryl Cole, skriver News of the World.



En källa inom Chelsea har sagt till tidningen att Ashley Cole är ledsen över att lämna klubben, men att han känner sig tvungen på ett privat plan. Carlo Ancelotti förstår hans situation men vill ändå inte att han lämnar klubben. Enligt tidningen förväntas nu José Morinho lägga ett bud på 280 miljoner kronor för att få över backen till Real Madrid. I kväll förväntas dock Ashley Cole spela i en träningsmatch i Tyskland mellan Chelsea och Frankfurt. Tidningen har frågat stjärnans agent David Manasseh om hur läget är, men han vill inte ge några kommentarer.



/Jonas Sverin

Från Aftonbladet



FYFAN VAD GÖTT:D

Skriv en kommentar