Fernando Gago: "Jose Mourinho har ett stort förtroende för sina spelare"


Den nya Real Madrid tränaren, Jose Mourinho, ger Fernando Gago förlitan.
Fernando Gago

Real Madrids Fernando Gago säger att han kommer att göra sitt bästa för att få en säker plats i A-laget. "Jag ska göra mitt bästa i varje träning" sa Gago till klubbens officiella hemsida.

"Allt som jag har tänkt på sedan dag ett är att få ut det bästa ur mig för att hjälpa klubben. Jose Mourinho ingjuter ett stort förtroende för sina spelare för att han stöder dem."

Den argentinska mittfältaren fortsatte: "Det är svårt att säga exakt hur vi kommer att spela när säsongen börjar, eftersom vi har ännu inte spelat en match. Under försäsongen kommer vi veta hur tränaren vill att vi ska spela."

"Mourinho och jag hade ett privat samtal. Det var väldigt hjälpsamt och jag ska försöka göra mitt bästa. Det finns fortfarande mycket att göra och vi kommer alla arbeta hårt för att förtjäna tränarens förtroende."

Kommentarer

sara

2010-07-22 - 17:45:19
Hej! jätte snällt om u kan svara på min fråga! Jag vill köpa en ny Real madrid tröja, det är ju en ny säsong nu och då måste man ha den nya tröjan hehe! Men vart tycker du jag ska beställa den? På real madrids offical home page? eller ska jag köpa den på adidas store i stockholm för 850 kr?

Va tycker du/ni?

HALA MADRID

RealMadriidCF

2010-07-22 - 18:27:55
Sara SV: Den är billigast på Real Madrids officiella hemsida. Där kostar en Real Madrid tröja 433 kronor (för killar) och 385 kronor (för tjejer) + frakt (ungefär 50 kr).



Jag har en länk i min blogg där du kan köpa Real Madrids officiella tröjor m.m. klicka här: http://realmadriidcf.blogg.se/realmadridshop/?tmp=07003624



eller så går du in på: http://www.realmadridshop.com/stores/realmadrid/products/kit_selector.aspx?selectorid=290&lid=1



När du väljer en tröja, så tänk på att du ska välja rätt storlek och att tröjan ska skickas till Sverige (Sweden).

Sara

2010-07-22 - 19:25:20
Tack för hjälpen, Bästa bloggen!

Skriv en kommentar