OFFICIELLT - RAUL LÄMNAR REAL MADRID!

Det har nu blivit officiellt att Real Madrid legenden, Raul Gonzalez Blanco, lämnar Real Madrid. Den spanska legenden håller just nu en egen presskonferens där han meddelar att han lämnar Los Blancos efter fantastiska år med klubben.
Raul Gonzalez Blancos

"Idag är en mycket svår dag för mig" avslöjade Raul. "Jag älskar nästan allting som har med att spela fotboll att göra och jag vill hålla fast vid känslan av att vara en spelare. Jag har alltid gjort mitt bästa på planen. Ordet kapitulation existerar inte för mig eller Real Madrid" sa Raul.

"Jag vill tacka alla för deras stöd genom åren. Fansen, mina lagkamrater, tränare, presidenter och pressen. Jag vill säga ett särskilt tack till min familj. Jag skulle vara ingenting utan dem. Jag vill också önska Alfredo Di Stefano ett snabbt tillfrisknande."

"Jag kommer alltid vara redo om Real Madrid behöver mig. Hala Madrid!" avslutade den legendariska nummer sju spelaren, innan han reste sig upp och lämnade Real Madrid..

Kommentarer

Adam

2010-07-26 - 14:06:37
vart kan man se den

ahmedkaka8

2010-07-26 - 14:33:29
Adios! Allra bästa målgöraren genom tiderna <3 Vi älskar dig Raúl! ='(

hala madrid

2010-07-26 - 15:33:51
den största genom tiderna i real, kommer aldrig att glömma dig raul :)

hala madrid

2010-07-26 - 15:33:59
den största genom tiderna i real, kommer aldrig att glömma dig raul :)

Santiago Munez

2010-07-26 - 15:36:18
Jag laddade ner videon som fanns på Officiella REAL MADRID sidan om RAUL, faktiskt en bra låt och ett fint ihop satt klipp om RAUL.



varsågoda och kommentera gärna, lite dålig bild men kunde inte få det bättre.



http://www.youtube.com/watch?v=fEm1PU7-xwg



Raúl, siempre estarás con nosotros!!!

Raul will always be with us!



Raul kommer alltid vara med oss!



Hala madrid!!



umam

2010-07-26 - 18:51:35
Farväl min vän.Jag önskar dig all lycka ifrån djupet av mitt hjärta du va en stor kung och ledare under många år för vårat älskade Madrid.När folk runt omkring världen över och hör om staden Madrid så kommer alla tänka Raul,kungen av madrid ingen kan eller kommer ta din plats som nummer 1 i Madrid.Hoppas du en dag kommer få en ledande roll i Madrid under många många år framöver och leder oss till vinster i allt man kan tänka sig.Än en gång farväl du store ledare!

ThePrinceOfTheRoyalMadrid

2010-07-26 - 22:14:26
Raúl-7-LEGEND-HalaMadrid!

Skriv en kommentar