Crisitano Ronaldo: "Förr eller senare kommer jag en vacker dag gifta mig"


I programmet "El Regreso De Los Increibles" har Cristiano Ronaldo blivit intervjuad och pratar om sitt personliga liv.

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo
lever ett lyxliv just nu, med ett stort hus och fina bilar. Det finns inte något som han inte vill ha. "Jag älskar vem jag är" sa han till det portugisiska programmet.

Ronaldo erkände också att han är morgonpigg: "Jag gillar att åka till träningen vid 08:30. Det finns dagar då jag kommer till träningen före alla andra. Vissa spelare i klubben, blir förvånade av detta."

Men Ronaldo var inte lika glad när han var liten. "Jag njöt inte så mycket av min barndom. Barndomen jag hade var annorlunda från alla de andra barnen. Jag har en stark personlighet som jag har fått av min mor. Jag har också fått min fars vänlighet."

Ronaldo berättar ännu mer om sitt personliga liv: "Flickan i mina drömmar är där ute. Förr eller senare, kommer jag en vacker dag gifta mig. Jag har stor respekt för kvinnor."

Kommentarer

CR9

2010-06-05 - 16:06:36
han är 25 va? tkr han borde gifta sig snart! ;P

´hghg

2010-06-05 - 20:13:39
ellerhur

Itian

2010-06-05 - 21:26:51
Jag vet inte om nån har märkt det men hahah det står Crisitano på rubriken haha :)

Anonym

2010-06-06 - 01:51:30
ja du ska gifta dig med mig ja!

MariamRonaldosFru

2010-06-06 - 22:12:45
Whaaaaaaaaa Ronaldo försöker du vara otrogen mot mig va? Tyvärr alla men vi är redan gifta 25 år tillbaka ! :D♥

Skriv en kommentar