Daniele De Rossi: "Jag kommer inte flytta till Real Madrid, jag stannar i Roma för alltid"


De Rossi utesluter en Real Madrid flytt..
Daniele De Rossi

Romas mittfältare, Daniele De Rossi, har meddelat media att en flytt till Real Madrid kommer inte hända och sa att han kommer inte lämna huvudstaden.

Hans kommentarer kom bara några dagar efter att klubbens president, Rosella Sensi, lugnat ner rykterna om att klubben har fått ett erbjudande från Real Madrid.

"Min framtid? Den är skriven. Sensi vägrade acceptera andra erbjudanden och sa att jag skulle stanna i Roma för alltid, inte bara fram till slutet av mitt kontrakt" sa De Rossi till pressen.

De Rossi, som just nu är i Sydafrika med Italien, har ifrågsatts efter en kall turnering.

"Det finns inga matcher som slutar med 6-0. Se på Spanien eller Tyskland, eller hur Brasilien kämpade, eller till och med Frankrikee floppen" sa han.

"Min favorit är Argentina, men Italien är Italien."

Kommentarer

agron

2010-06-19 - 20:31:36
vem fan vill ha honom i real madrid :S:S:S:S:S:S han e bajs vdv e bättre:)))) han får såfall sitta i bänken :)

Awwe

2010-06-21 - 12:06:14
Han filmar bara .

Skriv en kommentar