Wesley Sneijder: "Jag skulle vara galen om jag flyttade tillbaka till Real Madrid"


Sneijder kommer inte återvända till Real Madrid..
Wesley Sneijder

Inters stjärna, Wesley Sneijder, kommer inte vara på väg tillbaka till den spanska huvudstaden, Real Madrid, och följa efter den före detta Chelsea och Inter tränaren, Jose Mourinho.

Den nederlänska stjärnan, som för närvarande är i Sydafrika, klargjorde att han inte kommer vara på väg tillbaka till Los Blancos, eftersom de aldrig visade honom skillnaden eller fromheten, som de visade andra viktiga spelare."

"Jag önskar Jose Mourinho det bästa i Real Madrid och att han ska vinna allt, för han förtjänar det som en tränare" sa han till El Mundo Deportivo.

"Men jag kommer inte återvända till Real. Jag skulle vara galen om jag gjorde det. De behandlade mig illa, och utan respekt".

Sneijder ser fram emot att skapa en vinnande relation med tränaren, Rafael Benitez.

"Benitez? Kuyt pratade väl om honom. Han är allvarlig och en tränare som förbereder väl och pratar med spelarna" avslutade han.

Kommentarer

Itian

2010-06-26 - 13:42:11
fan va synd, vi förstår dig ;)

Anonym

2010-06-26 - 13:51:16
vi behöver inte Sneijder vi har redan bra spelare men perez gjorde mycket fel att han sålde robben :((( om vi hade haft robben så hade vi vunnit allt c.ronaldo och robben hade gjort show om robben hade spelat för real madrid

KINGES:D:D:D:D:D:D:D HALA MADRID :D THE KINGES

2010-06-26 - 22:38:47
när real madrid säljer en spelare så kommer dem inte köpa tillbaka ...

Real the first

2010-06-27 - 13:46:05
Skulle vara pinsamt av Perez att köpa tillbaks Sneijder. Han spelade inte så bra i slutet i Real därför förstår jag att han sålde honom. Han kanske inte spelar bra om vi köper tillbaks honom heller.

Skriv en kommentar