Kakás fru kallar Manuel Pellegrini för "feg" och Kaká uttrycker sin ilska över att han byttes ut




Kakás fru tycker att det var dåligt för laget att Kaká byttes ut, för nu har Real Madrid åkt ut ur Champions League, medan Kaká ber om urtsäkt till fansen över förlusten och uttrycker sin ilska över att han ersattes av Raul.

k&c

Efter att Real Madrid eliminerades i Champions League för sjätte året i rad, var det många som kritiserade Real Madrid, men en av de hårdaste kritikerna var från Kakas fru, som i "twitter" skrev att Manuel Pellegrini är "feg och en ynkrygg".

Caroline Celico, den brasilianska fotbollspelaren Kakás fru, kritiserade Madrids tränare Manuel Pellegrini i det sociala nätverket "Twitter", efter att Kaká byttes ut igår i Champions leagues åttendelsfinal.

Sedan bad Real Madrids mittfältare, Kaká om ursäkt till fansen för att Real Madrid har blivit eliminerade ur Champions League, och får inte spela i finalen, som kommer vara på Bernabeu.

"Det är ett hårt slag, en mycket svår tid för Real Madrid och fansen. Allt vi kan göra är att be om ursäkt till fansen. Vi hade alla sett fram emot att spela en Champions League-final på Bernabeu och nu är vi inte där, sa den brasilianska stjärnan.

Real Madrids Kaka sa att laget förlorade många chanser att göra mål i den första halvleken: "Vi skapade massor av chanser att göra mål, men i Champions kan man inte göra några misstag.."

Kaka är säker på att han tillsammans med sina lagkamrater kommer att lösa den svåra tiden om att inte få spela Champions league finalen på Bernabeu: "Jag gick igenom många svåra perioder i min karriär och mina lagkamrater och jag har alltid kunnat lösa våra problem. Nu ska vi lösa dem tillsammans igen ".

Slutligen den brasilianska fotbollspelaren uttryckte sin ilska, när han ersattes av Raul: "Jag tyckte inte om situationen för lagets skull. Jag blev inte irriterad av ersättningen, utan av vad som hände under matchen, efter att jag byttes ut. Raul byttes in och tog min position, och en spelare som Raul, har mycket erfarenhet och hade kunnat göra mål" avslutar han.

Skriv en kommentar