Lassana Diarra : "Vi kommer att vara aggressiva"


Lassana Diarra satte sig ned med tidningen Marca för att prata om onsdagens "do-or-die showdown" mot Olympique Lyonnais.
lassana diarra

"Vi måste kämpa, och göra få våra motståndare att känna rädsla för oss. Jag är säker på att det kommer att bli en match, som är mycket annorlunda än den första matchen vi spelade mot Lyon. Vi måste vara starka och se till att de inte gör några mål alls. Att dom gjorde 1-0 på deras egna hemmaplan är inte så illa" säger han.

"Vi måste vara aggressiva. Publiken kommer att hjälpa många, men vi måste också ta hand om vår verksamhet. Målet är att vinna både La Liga och Champions League. Jag är optimistisk och har inte ens tänkt att förlora. Jag är övertygad om att allt kommer att gå mycket bra. "

"Seger i våran hemmaplan skulle vara mycket speciell. Vi kommer att vara mycket motiverade, eftersom vi vill spela i finalen framför våra fans och i våran egna arena. "

"Benzema behöver lite tid, men jag är säker på att vi snart får se honom i sin bästa form. Det är inte lätt för honom att behöva titta på oss från åskådarplatsen.
Jag är säker på att Karim kommer att vara till stor hjälp och att han kommer att hjälpa oss i våra svåra situation" avslutar han.

Kommentarer

Marre

2010-03-08 - 20:41:51
Hyfsat bra blogg, men när du översätter texter med Google Translator (?) så måste du rätta det till normal svenska. Annars blir tex "Muy" många när det ska vara mycket.

Skriv en kommentar