Marcelo : "Att ha två målgörare som Higuaín och Cristiano är viktigt"


Marcelo sa i en press konferens att han är säker på att laget kan vinna ligan.
celo

Fouls på Cristiano:
"Ingen vill låta honom dribbla förbi dem och det är därför han får så många smällar".

Fouls på sig själv (som får mest i La Liga):
"Kanske är det för att de inte vill att jag ska dribbla förbi dem."

Vänster-back eller yttermittfältare:
"Jag är glad över att spela i någon situation, eftersom jag känner att jag är viktig för laget och att jag hjälper. Jag kan spela både positionerna, men jag är naturligtvis en vänsterback. "

Higuaín-Cristiano duo:
"Att ha två målgörare som Higuaín och Cristiano är viktigt. Vi försöker hjälpa laget så mycket som möjligt. Vi hoppas att försvararna behåller sin form. Vi arbetar hårt och kommer att göra allt för att vinna ligan. "

Kaka & Benzema:
"Benzema håller på att bli bättre. Man behöver inte ens säga hur mycket han kan hjälpa Real Madrid. Kaka har också återhämtat sig, positivt. Jag hoppas han är frisk snart."

Skriv en kommentar