Ronaldo, Ramos och Granero pratar om hur viktigt det var att vinna


Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos och Esteban Granero pratade om segern i söndags och berättade om betydelsen av matchen.

ronaldo

Cristiano Ronaldo:
"Vi spelade bra i dag. Laget var i god form. Vi hade gott om chanser och allt som räknas är att vi gjorde tre mål i andra halvlek. Det säger en hel del. Jag är mycket nöjd."

"Jag skulle vilja veta varför Barcelona inte blir desperata av att se oss vinna alla våra matcher. Att slå dom är viktigt, men vi måste vinna alla andra matcher också. Vi kan inte förlora några poäng alls."

Sergio Ramos:
"Det var en viktig match som vi var tvungna att vinna efter Barcelonas seger."

"Vår match mot Barcelona kommer att bli den grundläggande matchen, men alla andra är lika viktiga."

"Vi är mycket nöjda med den andra halvan av säsongen. Det är lovvärt."

Esteban Granero:
"Atletico tenderar att spela motattack. De spelar bra och retirerade sina positioner, samtidigt som vi ökade oss framåt, men vi var fortfarande vaksamma."

"Vår främsta rival har vunnit samma antal poäng som oss, men vi är fast beslutna att ta mästerskapet ifrån dem."

"Jag kan vara en viktig spelare för det här laget. Jag gjorde några misstag i kväll, så jag förstår att fansen var besvikna och att de vill att jag ska förbättras. Det är bara naturligt att uttrycka vad de tycker."

Skriv en kommentar