Manchester City är beredda att betala 18 mlijoner euro för Higuain!


Enligt flera källor, så vill det engelska laget, Manchester City värva den argentinska anfallaren Gonzalo Higuain för 18 miljoner euro.

Gonzalo Higuain

Manchester City kommer göra allt för att få Real Madrids Gonzalo Higuain i sommar. Manchester Citys tränare, Roberto Mancini vill ha nya anfallare. och Higuain är ett alternativ, som har blivit placerad högst upp på Manchester Citys sommar önskelista.

Den 22 årige har haft en bra säsong på bernabeu, och hans 25 mål den här säsongen har hjälpt honom att lysa upp, och inte låta Real Madrids senaste nyförvärvningar; Karim Benzema, kaká och Cristiano Ronaldo ta över.

Flera källor har skrivit att förhållandet mellan Cristiano Ronaldo och Higuain är inte så bra, därför anser Manchester City att ett bud på argentinaren skulle få omklädningsrummen under kontroll. Manchester City är därför beredda att bjuda 18 miljoner euro för Real Madrid anfallaren.

Kommentarer

Madridstan

2010-05-02 - 13:39:48
nnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjj



el pipita får aldrig lämmna oss

Madridstan

2010-05-02 - 13:41:20
nnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjj



el pipita får aldrid lämmna oss

H I G U A Í N

2010-05-02 - 13:42:04
ABSOLUT INTEEEEEEEEEEEEEEE

Hala Madrid !

2010-05-02 - 13:43:27
Tack för uppdateringen :D Men e ledsen för El Pipita

Madde

2010-05-02 - 13:56:52
Hejhej:) Allt bra idag? Jag undrar om du har några tips om hur jag kan förbättra min blogg, utan header för det ska jag skaffa snart:) HAr haft min blogg i 5-6 veckor nu och känner att det är dags att göra någon förändring:) Eftersom min blogg är väldigt varierande så kan du kolla igenom lite smått och kanske se om det saknas nått för ditt intresse, eller något som du vet att många gillar att läsa:)Släng gärna in något som är bra också så jag vet vad jag kan fortsätta med:) tack på förhand!:)

liindblaads

2010-05-02 - 13:59:23
hej fin blogg :)

ska du hitta på denna söndag då?

Realmadridfansforever

2010-05-03 - 21:07:28
Hoppas han inte gör !!! shiiet vill inte att nån i real ska lämmna real madrid dom är fan bra som dom är just nuu... dom har världens bästa fotbollspelarna o SJÄLVKLART är dom världens bästa klubblagg <3

Skriv en kommentar