David Mateos: "Jag kommer aldrig glömma Champions League matchen igår"


Mates säger att kommer aldrig glömma gårdagen, då han fick spela sin första CL match.
DAvid Mateos

David Mateos
gjorde sin officiella Champions League debut med Real Madrids a-lag igår kväll mot Ajax. Den unga spelaren sa att han kommer aldrig glömma den dagen.

"Detta är varför jag har kämpat sedan jag var liten. Mourinho har ett stort förtroende för mig och jag är tacksam. Jag känner mig väldigt stolt. Jag kommer rama in tröjan, men först vill jag att alla mina lagkamrater signerar den som ett minne. Jag, min familj och de som har stöttat mig kommer aldrig glömma denna dag."

"Jag måste njuta att tiden med min familj och lagkamrater. Varje tillfälle jag har levt sedan min första resa med a-laget har varit vacker. Jag måste fortsätta att lära mig för att jag spelar med de bästa spelarna i världen."

Kommentarer

barca-real 6-2

2010-11-24 - 22:43:47
ett tips från mig flytta till barca eller något annat lag än real,vill du bli proffs så bör du flytta annars är det allsvenskan som gäller snart

Anonym

2010-11-24 - 22:53:17
du där över mig va mycke du gillar realmadrid

barca-real 6-2 igen

2010-11-24 - 23:02:29
klart jag är barfan för fasen asså,reaaal sluta förtöra spelare som ronaldo,özl,raul,higuain,nistelrooy specielt kaka..kom igen alla flytta från real madird innan måndagen så slipper ni förlora 6-2 igen

barca

2010-11-24 - 23:03:50
klar jag inte gillar real madrid,jag är barca fan och real sluta förstöra spelare som ronaldo,özil,nistelrooy,dimaria,cassilias mm.alla de borde flytta så dem slipper förlora 6-2 mot barca igen

HalaMadrid

2010-11-24 - 23:10:18
Förstöra Ronaldo,Özil,Raúl,Higuain,Nistelrooy och Kaká?? Tss, snacka går ju..



Om det är något lag som förstör bra spelare så är det Barca.. Eller hur gick det för Henry, Zlatan och Chygrynskiy?



Och kolla Barcas värvnigar för i år.. Villa, Mascherano och Adriano.. De har varit besvikelser såhär långt. Reals nyförvär presterar iallafall, till exempel Özil, Di Mariam, Khedira och Carvalho.

Kaká

2010-11-25 - 12:56:11
Hur kan dom förstöra Casillias en egen produkt som fått priset som världensbästa målvakt?

omran

2010-11-25 - 13:36:13
nej gå ingen stans tycker jag du är en bra spelare och du kommer lära dig mycket mer om fotboll om du stannar i real madrid jose mourinhi vill ha alla real madrids spelare som bäst alla ska vara bäst

omran

2010-11-25 - 13:36:57
stanna här tycker och jag älskar dig david mateos<3<3<3<3

MADRID!

2010-11-25 - 16:19:34
Den som kommenterade första kommentaren måste vara en p12 elr p10.. Och du e nog ba rädd för ditt älskade Barca ska få stryk på måndag, därför säger du att spelarna ska lämna... Skämmigt..



ont: Trevligt att David Mateos fick spela dem sista 10 minuterna eftersom det höjde säkert hans självförtroende. Nu får vi se hur han presterar i Castilla.

Morata Borde också få hoppa in o spela några minuter.



Él Clasico next. HALA MADRID!

realmadrid

2010-11-25 - 22:20:50
förstår inte vad barca fansen har att göra på den här sidan håll dig till dit barca och släng in några grishuvuden på camp nou för den är inte värd mer än så

cr7<33333333

2010-11-26 - 16:27:30
ej du barca det e en real madrid hemsida inte barcelonas hemsida så dra åt helvete

Skriv en kommentar