Den brasilianska försvararen Marcelo: "Jag kommer stanna i Real Madrid tills jag dör"


Real Madrids vänsterback, Marcelo, har medgett att det är svårt att stoppa Fernando Llorente, samtidigt som han säger att han aldrig kommer lämna Los Blancos.
Marcelo

Real Madrid
s försvarare Marcelo är medveten om hur stort hot Athletic Bilbaos anfallare, Fernando Llorente, kommer vara när de två lagen kommer mötas på Santaigo Bernabeu på lördag.

Den spanska stjärnan är en av Bilbaos viktigaste spelare, och det har ryktats om att Jose Mourinho har visat sitt intresse för spanjoren, samt att rapporter hävdar att portugisen vill underteckna Llorente i vinter.

När Marcelo pratade i en intervju med Bwin.com, påstod den brasilianska backen att Llorente har farliga egenskaper (för Real Madrid) och sa: "Jag tycker att Athletic Bilbao är ett väldigt bra lag. Jag har mött Llorente någa gånger och det var väldigt svårt att stoppa honom. Men Real Madrids försvar är väldigt bra och vi gör ett bra jobb."

"Madrid är alltid favoriter när vi spelar sådana matcher, och det är viktigt att vi inte tänker på att förlora. Vi jobbar hårt för att försöka och fortsätta spela som vi gör nu när vi gör allting bra."

"Jag vill vinna fler titlar här, jag vill vinna Champions League, och det är mycket som jag måste jobba hårdare med för att uppnå. Jag kommer stanna i detta lag tills jag dör."

Kommentarer

Anonym

2010-11-19 - 17:34:48
jävlar va bra <3<3 älskar dig marcelo

Anonym

2010-11-19 - 18:59:50
så ska det låta

CR7

2010-11-19 - 19:01:59
Bra Marcelo! <3

RM89

2010-11-19 - 22:47:54
Bra val Marcelo ;) <3

Skriv en kommentar