Den förra Blancos spelaren Borja Valero: "Mitt förflutna med Real Madrid betyder ingenting"


Villarreals mittfältare Borja Valero medger att han skulle älska att spela för Barcelona, trots att påbörjade sin fotbollskarriär med Real Madrid.
Borja Valero

Villarreal
s playmaker Borja Valero känner att hans förflutna historia med Real Madrid kommer inte hindra honom från att flytta till förra säsongens spanska mästare, Barcelona.

Den förra Blancos mittfältaren har haft en otrolig start på säsongen med Los Submarinos Amarillos och är en utav Villarreals bästa spelare.

Hans senaste presentationer har lett till att flera tidningar föreslår att den 25-årige spanjoren kan vara på väg till andra klubbar, såsom Pep Guardiolas Barcelona.

I en intervju med Sport sa Valero att han inte skulle tacka nej till ett erbjudande från Blaugrana. "Mitt förflutna med Real Madrid betyder ingenting. En spelare försöker alltid förbättra sig i de olika klubbarna han spelar för. Klubben är utan tvekan den bästa i världen och jag skulle älska att spela för dem om jag någonsin kommer få chansen."

"Jag spenderade 11 år i Madrid, men jag har alltid gillar Guardiola, som gillar att spela fotboll. Jag gillade inte honom bara för att han spelade för Barcelona, utan även när han spelade för det spanska landslaget. Jag vet inte om han gillar mig, men jag har hört att han gör det. Det är en komplimang om han pratar väl om mig eftersom han har alltid varit min förebild under mina matcher."

Kommentarer

han tror

2010-11-12 - 16:09:43
barca kommer dumpa dig direkt vadå köpa mig din flintis

CR7

2010-11-12 - 16:20:58
fattar inte varför dom vill till barcelona. Det blir ju bänken på direkten...

Sofia <333

2010-11-12 - 19:18:15
"han tror" ÄLSKAR DIN KOMMENTAR GARVADE HAAHHAHAHHAHAHAH MED MINA KOMPISAR XD HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Sofia <33

2010-11-12 - 19:20:04
"Han Tror" HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH ÄÄLSKAR DIN KOMMENTAR JAG O MINA KOMPISAR GARVAA <333

Skriv en kommentar