Pepe: "Jag vill stanna i Real Madrid och vara en del av klubbens historia"


Pepe har sagt att han skulle vilja stanna i Real Madrid förevigt.
Pepe

Den portugisiska försvararen, Pepe, har enligt flera rappporter både Chelsea och Manchester City efter honom. 27-åringens kontrakt med Real Madrid löper ut år 2012, och man har ännu inte kommit överens om en kontraktförlängning.

Trots detta insisterar Pepe på att chansen att han lämnar Madrid är inte så stor och han han föreställer sig att fortsätta spela för Real Madrid, under Jose Mourinho, i framtiden.

"Jag skulle vilja stanna i Real Madrid i många år" sa han till La Sexta.

"Min avsikt är att stanna här och förlängningen är i min agents och presidentens händer."

"Klubben vet att jag vill ge Real Madrid allting, och som en 27-åring skulle jag vilja vara en del av historian här."

Kommentarer

barca-real 6-2

2010-11-28 - 10:48:27
vill du bli världens dåligaste mittback så kan du stanna i real annars får duy komma till barca för att bli världens bästa mittback , så är det....

Skriv en kommentar