Ronaldo, Ramos, Pepe och Marcelo är glada över att åka till Camp Nou som serieledare


Ronaldo, Ramos, Pepe och Marcelo är överlyckliga över vinsten mot Athletic Bilbao, och är glada över att åka till Camp Nou som serieledare.
Real Madrid

Efter gårdagens 5-1 vinst mot Athletic Bilbao, kommenterade Cristiano Ronaldo, Sergio Ramos, Marcelo och Pepe vikten av att vinna igår och hur mycket det betyder för Los Blancos att ligga med ett poäng före Barcelona i tabellen.

Cristiano Ronaldo:

"Våra två första mål under första halvlek var viktiga, men vi blev bara bättre under andra halvlek. Vi har ett bra lag och vi är väldigt glada. Jag är också glad över att jag gjorde mål, men det enda som spelar någon roll är att vi vann. Jag spelar hårt för att vinna ligan; att vinna skytteligan är inte viktigt för mig."

Sergio Ramos:

"Jag hoppas att fotbollsfansen njuter av en bra match nästa vecka och att vi vinner. Vi behöver inte tänka på någon, förutom på oss själva. Vi har vår egna identitet och vi hoppas kunna stanna på rätt spår. Det här är det bästa laget i världen än så länge."

Pepe:

"De tre poängen är allt som räknas. Vi kommer åka till Camp Nou som ledare och vi hoppas göra bra ifrån oss. Vi försöker bevisa att vi är ett bra lag under varje match. Att göra mål var bra för Sergio och det hjälpte laget att stanna som serieledare."

Marcelo:

"Vi tänker inte på Barcelona. Vi har fortfarande en viktig Champions League match att spela."

Skriv en kommentar