Zlatan Ibrahimovic: "Varför kan inte Milan besegra Real Madrid? Vi är ju bättre än dem"


Den svenska anfallaren, Zlatan Ibrahimovic, tror att Milan har en stor chans att vinna Champions League matchen mot Real Madrid imorgon.
Zlatan Ibrahimovic

Den förra Barcelona spelaren och den nuvarande AC Milan anfallaren Zlatan Ibrahimovic insisterar att den italienska klubben skulle kunna slå Real Madrid, men har medgett att då måste Milan kunna höja sitt spel till den högsta nivån för att lämna planen med tre poäng i handen.

Milan spelade inte perfekt på Santiago Bernabeu under Champions League matchen, och den svenska stjärnan förstår att Rossoneri måste kämpa mer imorgon, då de två klubbarna kommer mötas på San Siro.

Den 29-årige anfallaren siktar mot en vinst imorgon och sa: "Vi måste göra allt som vi inte gjorde på Bernabeu när vi möter Real Madrid."

"De dominerade matchen, vi var långsamma och inte hänsynslösa. Om vi spelar annorlunda kan vi slå dem och visa att vi är starkare än dem."

"Jag är redo att offra mig själv för Milan och blir bättre. Jag kom hit för att vinna och jag känner massor av ansvar. Jag måste anpassa mig till Milans spel. Jag är alltid stark med bollen."

Kommentarer

reaal!

2010-11-02 - 20:04:44
de var året's zlatan....

karar

2010-11-02 - 20:58:44
hahah dröm vidare

Anonym

2010-11-02 - 21:06:14
Tror Milan kommer spela bättre än vad dom gjorde förra matchen så rmd måste se till att ge allt och inte underskatta

Anonym

2010-11-03 - 11:25:51
Hahha Årets Skämt

Belmin

2010-11-03 - 11:40:48
Vi får se ikväll när milan vinner :)

Anonym

2010-11-03 - 19:14:09
hahha zlatan!! real tar er så de e lungt !...?

diwan

2010-11-03 - 19:36:11
Zlatan har blivit dum i huvudet årets skämt hahahahha :)

Skriv en kommentar