Cristiano Ronaldo: "Efter målen jag gjorde mot Deportivo, har mitt självförtroende växt"


Den portugisiska stjärnan, Cristiano Ronaldo, säger att hans självförtroende har vuxit.
Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo
pratade med Marca när den 25-åriga stjärnan tränade med det portugisiska landslaget. Anfallaren sa att han är glad över Real Madrids framsteg hittills, och har sagt att målen han gjorde mot Deportivo har gett honom självförtroende, som han var nära att förlora.

"Just nu ligger Valencia först (i ligatabellen), men vi behöver inte vara oroliga. Det enda vi behöver göra är att fortsätta arbeta och kämpa för ligatiteln" sa Ronaldo.

"Målen har gett mig självförtroende. När vi gjorde mål och spelade bra, växte mitt självförtroende. Jag känner mig bättre, mer förberedd för att hjälpa laget."

"Laget visade att det går bättre för oss. Vi växer och förbättras i många aspekter. Vi har en stor start i ligan."

Skriv en kommentar