Inters och Bolognas målvakt: "Jag kommer endast lämna för Real Madrid"


Emiliano Viviano, Inters och Bolognas målvakt, säger att han endast lämnar för Real Madrid.
Emiliano Viviano

Emiliano Viviano
är redo att flytta till ett helt annat land och till en helt annan klubb, men det är Inter och Bologna som bestämmer italienarens framtid.

De två Serie A klubbarna "delar" på Viviano, som har blivit Italiens första val när Gianluigi Buffon skadar sig. Den 24-åriga målvakten ser sin framtid i Serie, men har sagt att det kommer vara väldigt svårt att säga nej till ett erbjudande av de spanska giganterna, Real Madrid.

"Jag trivs här, men jag vet också att det kommer vara svårt att neka vissa erbjudanden" sa han till Il Corriere dello Sport.

"Jag kommer endast lämna för Real Madrid, men jag vill stanna här längre. Men jag kommer bestämma min framtid med Bologna och Inter."

Skriv en kommentar