Jose Mourinho är säker på att Real Madrid kommer slå Real Murcia under nästa möte


Trots att Mourinho krävde av spelarna att lämna planen med en vinst i handen, var han nöjd efter gårdagens avgjorda match.
Jose Mourinho

Real Madrid
tränaren, Jose Mourinho, insisterar på att hans lag har talangen att vinna över Real Murcia under nästa match, då Los Blancos kommer möta Los Pimentoneres på hemmaplan.

Mourinho sa att spelarna spelade bra, och hyllade Murcias målvakt, Daniel Hernandez, för sin prestanda under gårdagens match, som hindrade Santiago Bernabeu klubben att få tre poäng.

"Jag är nöjd med laget. Mina spelare jobbade hårt och spelade bra" sa 'Mou' till Marca. "Skillnaden inatt (igår) var att Murcias målvakt hade en fantastisk natt."

"Generellt var attityden under matchens gång väldigt bra. Vi ville vinna. Mina kritik är oftast till de som inte är seriösa, men vid detta tillfälle var detta inte fallet."

"Jag kommer inte peka ut någon spelare, för att alla ville göra bra ifrån sig. Det var tydligt att vissa spelare inte hade en bra match. Jag har inget att säga till mitt lag, eftersom vi kontrollerade matchen, men vi kunde inte göra mål. Nästa match, kommer vi säkert vinna" avslutade Mourinho.

Kommentarer

Anonym

2010-10-28 - 14:57:45
- det är även jag mycket säker på :)

Anonym

2010-10-28 - 15:00:37
- eller slutade det inte mållöst?!

Skriv en kommentar