Jose Mourinho: "Om Karim Benzema inte får spela, skyll på Gonzalo Higuain"


Jose Mourinho skyller Benzemas brist på speltid på Gonzalo Higuain.
Gonzalo Higuain & Karim Benzema

Real Madrid
s tränare, Jose Mourinho, säger att Gonzalo Higuain är den man ska skylla på om Karim Benzema inte får spela denna säsong.

Mourinho har erkänt att han förnärvarande föredrar att spela med Higuain istället för fransmannen.

"Higuain jobbar alltid. Jag har sett honom spela för Real förr, men jag har aldrig sett honom på denna nivå. Han slutar aldrig att göra mål, assist, jobbar och pressar sig själv" sa Mourinho.

"Om Benzema inte spelar, så är det Higuains fel."

Kommentarer

Anonym

2010-10-27 - 16:28:48
Får Benzema lika mycket speltid så kommer han bli bättre

Ayiii

2010-10-27 - 16:58:11
Benzema är sämst, nonchalant, ovilja, ingen kämpaglöd, spelar väldigt lojjt, och vill absolut inte begå några uppoffringar. SÅ mitt tips: Bort med honom i Januari. Canales kan vara Higuains reserv, han är egentligen forward.

RM89

2010-10-27 - 19:21:16
Släng Benzema!

Anonym

2010-10-27 - 19:23:55
jag tycker att real ska spela med benzema och dem borde sälja higuain,han gör mål bara på nära håll,han är för dålig////min åsikt

HalaMadrid

2010-10-27 - 20:04:32
Självklart..

Han som har vunnit klubbens interna skytteliga två år i rad är för dålig.. Visstvisst..

DG

2010-10-28 - 12:32:39
Håller med föregående talare. Higuaín är himla dålig asså...yeah riiight..

Skriv en kommentar