Kaká: "När jag har återhämtat mig helt från min skada, kommer jag spela för Real Madrid"


Kaká har försökrat fansen att han kommer stanna i Real Madrid - åtminstone till sommaren.
Kaká

Real Madrid
s brasilianska mittfältare, Kaká, har avslutat alla spekulationer som säger att han kommer lämna Santiago Bernabeu i januari, vilket spanska rapporter har påstått. Dock var den tidigare AC Milan playmakern inte så säker på om han kommer stanna efter sommaren år 2011.

"När jag har återhämtat mig helt från min skada, kommer jag spela i Madrid, och för Real Madrid" sa Kaká till Marca.

"Det är säkert att jag kommer stanna till åtminstone nästa sommar. Vad som händer efter det, vet endast Gud."

"Jag har varit borta från fotbollen under en lång tid och mitt mål är att återhämta mig helt i december."

När man frågade honom om möjligheten att återvända till Italien och de italienska giganterna, Milan, sa Kaká att han endast fokuserar på återhämtningen.

"Det är inte mitt problem" sa Kaká.

Skriv en kommentar