LA Galaxys David Beckham: "Real Madrid kommer vinna La Liga i år"


David Beckham, som en gång i tiden var en Real Madrid spelare, tror att Los Blancos kommer vinna ligan i år.
David Beckham

LA Galaxy
s stjärna, David Beckham, tror att Real Madrid kan slå Barcelona och vinna La Liga titeln denna säsong. Trots att det är fortfarande en lång väg att gå, har engelsmannen förtroende för sin förra klubb.

När han blev tillfrågad angående vem han tror kommer vinna titeln i år, sa Beckham till den spanska kanalen Antena 3: "Trots att jag respekterar Barcelona och tycker att det är en stor klubb, kommer mitt hjärta alltid vara med Real Madrid."

"Så jag tror att detta år, med tränaren de har fått, med Florentino - jag älskar Florenino eftersom han är en stor man som gör att speciella saker händer i klubben - så med han där, med spelarna klubben har fått, tror jag att de kommer vara nummer ett i år."

Skriv en kommentar