Matchkommentar / Spelarbetyg

Okej, haha, efter att jag läste era kommentarer, så måste bara säga en sak. När jag valde den där matchrapportern så tog jag bara någon, jag läste inte direkt igenom den. Dessutom så tycker jag inte att den var så dålig som ni påstår. Alltså det jag vill säga är att det var inte direkt jag som valde den, utan "musen" som gjorde det. Jag blundade bara och la musen på någon av era mejl.

Men, eftersom ni verkar inte verkar gilla den nya "funktionen" så kommer jag ta bort den och istället skriva själv. Ni verkar vilja veta vad jag tycker, så visst, why not? Men som jag sa i ett tidigare inlägg, så kommer jag inte kunna skriva en matchkommentar efter VARJE match.. bara så att ni vet.

Kommentarer

Tarik

2010-10-06 - 17:12:04
Jag tyckte att de föra betygen var bra asså

Anonym

2010-10-07 - 20:33:02
real madrids blogg är ju den bästa som finns

tack vare du, som gör den här bloggar,vore jätte

kul ifall du hade pressenterat dig så att man får veta vem du är! ;D <33333

Anonym

2010-10-07 - 20:33:33
real madrids blogg är ju den bästa som finns

tack vare du, som gör den här bloggar,vore jätte

kul ifall du hade pressenterat dig så att man får veta vem du är! ;D <33333

Skriv en kommentar